سرمایه گذاری جهان بر روی خودروهای الکتریکی

سرمایه گذاری جهان بر روی خودروهای الکتریکی
سرمایه‌گذاری در خودروهای الکتریکی فرصتی منحصر به فرد برای کسب‌وکارها و سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند تا به آینده‌ای پایدارتر کمک کنند و به طور بالقوه بازدهی قابل‌توجهی را ایجاد کنند.
ادامه مطلب

بیمه سبز چیست؟ ویژگی های بیمه سبز

بیمه سبز چیست؟ ویژگی های بیمه سبز
بیمه سبز نوعی بیمه نامه است که خطرات ناشی از آسیب زیست محیطی، آلودگی و پایداری را پوشش می دهد. این برای محافظت از مشاغل، افراد و سازمان‌هایی طراحی شده است که در صنایعی مانند انرژی‌های تجدیدپذیر، کشاورزی و ساخت‌وساز که تأثیر قابل‌توجهی بر محیط‌زیست دارد، فعالیت می‌کنند. بیمه سبز تحت عنوان بیمه زیست محیطی یا بیمه زیست محیطی نیز شناخته می شود.
ادامه مطلب

ردپای کربن در خودروهای بنزینی / آلودگی در 200000 کیلومتر پیمایش

ردپای کربن در خودروهای بنزینی / آلودگی در 200000 کیلومتر پیمایش
خودروهای بنزینی از زمان ساخت تا زمان استفاده آلودگی های بسیاری را تولید می کنند. بررسی ردپای کربن در خودروهای بنزینی میزان آسیب آنها به محیط زیست را مشخص می کند. این اسیب در بخش انتشار گازهای گلخانه ای و حرارت بسیار چشمگیر است.
ادامه مطلب

چگونه یک صنعت غذایی سبز می شود؟"

چگونه یک صنعت غذایی سبز می شود؟"
بسیاری از شرکت های تولید و فرآوری مواد غذایی به سوی تولید سبز حرکت کرده اند. سبز شدن این شرکت ها می تواند شامل هر چیزی از ارائه غذاهای ارگانیک، اجرای فناوری های انرژی تجدیدپذیر در تاسیسات و حتی ملاحظات ناوگان حمل و نقل باشد.
ادامه مطلب

مقدمه ای بر حسابداری پایدار گروه صنعتی فولاد صبح پارسیان- بخش نخست

 مقدمه ای بر حسابداری پایدار گروه صنعتی فولاد صبح پارسیان- بخش نخست
حسابداری پایدار گروه صنعتی فولاد صبح پارسیان بخش نخست گزارش
ادامه مطلب

بنیانهای سرمایه گذاری مسئولانه

بنیانهای سرمایه گذاری مسئولانه
محیطی، اجتماعی و حاکمیتی برای تعیین معیارهای سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار در سال 2020 توجه  صنایع بزرگ و پیشرو را به خود جلب کرد. از همان زمان واکنش‌ها نسبت به آن منفی و شدید بود و دلیل آن نیز نگرانی‌های مالی شرکت ها در مورد افزایش هزینه های تحمیل شده به صورت های مالی بوده است.
ادامه مطلب

چرا شرکت ها باید مسئولیت اجتماعی را جدی بگیرند؟

چرا شرکت ها باید مسئولیت اجتماعی را جدی بگیرند؟
تولید سبز- مسئولیت اجتماعی شرکتی CSR)  یک مفهوم مهم برای هر کسب و کاری است که برای حضور در بازارها در دهه پیش رو تلاش می کند.در دهه گذشته، بسیاری از شرکت ها سیاست های مسئولیت پذیر اجتماعی را به مورد اجرا درآوردند. در این دهه 92 درصد از شرکت‌های S&P 500 گزارش‌هایی را منتشر کردند که تلاش‌های خود را در رابطه با مسئولیت اجتماعی و پایداری در سال 2020 …
ادامه مطلب

پیشنهاد سردبیر